30.9.2007

Unlock lisätietoja

Olin eilen palvelimella, jolla oli kaikki unlockit käytettävissä. Kokeilin mm. jalkaväen kolmannen tason asetta. Sen parempi puoli oli hienompi tähtäin (ristikko kuin snaippereissa), mutta minusta ainakin tuntui, että tehossa jäin kakkoseksi. Tosin kyllä silläkin sai kylvettyä kuolemaa ;) ihan mukavasti. Lisäksi jäin siihen käsitykseen, että jonkinlaisena lisäunlockina voi saada jalkaväelle päivitetyn aseen kranaatinheittimellä. Minä en tosin osaa tuota heitintä käyttää ja kun se korvaa oikeat käsikranaatit niin minulle se on aivan no-go.

Snaipperin kolmatta asetta kokeilin, mutta ei se mitään hirveitä väristyksiä herättänyt -mutta minä en olekaan mikään snaippaaja. En jaksanut tuhlata siihen aikaa, kun ei siinä näyttänyt olevan kohteeseen hakeutuvia ammuksia (minä kun en muuten nähtävästi mihinkään osu)

Mielenkiintoista olisi löytää uudestaan tuollainen palvelin ja kokeilla ainakin snaippaajan ja supportin aseita kunnolla. Mielenkiintoista olisi tietää enemmän myös specops, antitank ja engineer lisäaseista. Ainakin jotkut haulikot tuntuivat aika tehokkailta (törmäsin useampaan otteeseen kaveriin haulikon kanssa - tuttavuus jäi lyhytaikaiseksi).

Ei kommentteja: